Pagina's

maandag 17 juni 2013

Home / Art journal journey

Hallo allemaal,
Eerst en vooral van harte welkom aan mijn nieuwe volgers, en bedankt aan iedereen voor jullie lieve berichtjes. Ik ben onlangs begonnen met mijn creaties te delen op youtube, en vergat telkens foto's te nemen voor mijn blog. Als jullie willen zien wat ik zo al allemaal gemaakt heb ondertussen neem dan zeker eens een kijkje op mijn youtube kanaal. Dit vind je hier:http://www.youtube.com/watch?v=wzd3StaJq2o.

Deze maand was de uitdaging bij http://art-journal-journey.blogspot.be/. het thema Home.
Ik heb weer een nieuwe art journal pagina gemaakt met mijn interpretatie van het thema.

Hello everyone,
First of all, welcome to my new followers, and thanks to everyone for your sweet comments. I  recently started to share my  creations on youtube, and forgot to take pictures for my blog . If you want to see what I  have made in the meantime make sure to take a look at my youtube channel. This can be found here: http://www.youtube.com/watch?v=wzd3StaJq2o

This month's challenge over at http://art-journal-journey.blogspot.be/  was the theme home.
I made a new art journal page with my interpretation of the theme.






19 opmerkingen:

  1. Prachtige pagina, mooie details!
    Groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful page,love the heart and the little bird,love it.
    Greetings Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your page is beautiful Sara! I love the heart house!
    Alison xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful house. Since you can feel safe, I love it.
    LG Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Quelle bonne idée le coeur comme une maison!! Ta page est très belle!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is a fantastic page, Sara! I really love it. All the little details you've put in it! Just beautiful!
    I also created a page with houses made out of hearts, but mine are upside down. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sara,

    Je pg is geweldig mooi. Leuk gedaan, zo met het hartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow Sara - this is an amazing entry!
    Thank you so much!

    xxx Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A wonderful home, i love your heart house and the stones!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wowwww, deine Journalseite ist richtig toll.

    LG Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely spread! Gorgeous brick walls and I do like the idea of a hearthouse:-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Sara,

    ziet er weer heerlijk uit, ik ga gauw oko weer op je youtube kijken hoor. Had ik een vraagje, klopt het dat jij zo'n zwarte scarletlime pen hebt? Zo ja, waar kun je die kopen als ik vragen mag, want ik heb nogal moeite met die te vinden...

    groetjes,
    Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Debbie, bedankt voor je lieve berichtje, ik heb inderdaad de scarletlime pen, ik heb ze online gekocht in de webwinkel van Christy Tomlinson, ik ben ze voor de rest ook nog nergens anders tegengekomen...xxxSara

      Verwijderen
    2. Hoi Sara! Dank nog voor je antwoord!! Weet jij toevallig ook hoeveel de verzenkosten vanuit daar zijn?

      Groetjes,
      Debbie

      Verwijderen