Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Home is where the heart is

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag weer een beetje gespeeld in mijn art journal, deze keer zijn het huisjes geworden.Ik heb leuke warme kleurtjes gebruikt om toch een beetje een goed gevoel te krijgen,  in deze bar koude lentedagen.
Bedankt om een kijkje te komen nemen.


Today I  played a bit in my art journal, this time i made some little houses .I have used nice warm colours  to get a   good feeling , in this ice cold spring days.
Thanks for stopping by







xxx Sara

6 opmerkingen:

  1. Erg mooie kleuren! En een leuk resultaat.

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Leonie, welkom op mijn blog, dank je wel voor je leuke berichtje. xxxSara

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk. Mooie kleurtjes.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sara, wat leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik zie dat jij ook druk bent met mixed media projectjes. Hartstikke leuk!
    Jammer dat je te ver weg woont voor een workshop bij mij.Ik geef workshops in Uithoorn maar ook in Alphen aan den Rijn (bij mij thuis). Eind dit jaar organiseer ik samen met een vriendin een creatief weekend in Voorthuizen. Misschien is dat wel dichterbij voor je. Ik ga je in elk geval ook volgen!!

    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen